تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 13:17
کد خبر : 94609

برای اولین بار مدیریت یک بانو بر مسند مدیریت شهرستانی در شرکت آبفا گیلان

برای اولین بار مدیریت یک بانو بر مسند مدیریت شهرستانی در شرکت آبفا گیلان

جارستان: ماریا نیک کار مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خمام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ در پی برگزاری چهارمین فراخوان عمومی به منظور شایسته گزینی در انتصابات مدیران آبفای گیلان، برای اولین بار یک بانو به عنوان مدیر شهرستان انتخاب شد. ماریا نیک کار با کسب بالاترین امتیاز در مصاحبه انجام شده، طی

جارستان: ماریا نیک کار مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خمام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ره نگاران؛ در پی برگزاری چهارمین فراخوان عمومی به منظور شایسته گزینی در انتصابات مدیران آبفای گیلان، برای اولین بار یک بانو به عنوان مدیر شهرستان انتخاب شد.

ماریا نیک کار با کسب بالاترین امتیاز در مصاحبه انجام شده، طی حکمی از سوی مهندس سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان، به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب خمام منصوب شد.
بنا به این گزارش، در راستای شایسته گزینی و فرصت حضور واجدین شرایط برای اخذ پست مدیریت در آبفای گیلان، مدیران امور آبفای گیلان از طریق فراخوان عمومی با اطلاع رسانی از طریق وب سایت شرکت، انتخاب می شوند و ماریا نیک کار نیز با ثبت نام در این فراخوان و کسب بالاترین امتیاز، به عنوان مدیر امور آبفای خمام انتخاب شد.
وی دانشجوی دکترای شیمی است و رئیس اداره آبفای شهر خمام، کارشناس مسئول دفتر مدیریت مصرف آب و سرپرست امور بهره برداری آبفای رشت در آبفای گیلان و تدریس در مراکز آموزش عالی وزارت نیرو را در سوابق مدیریتی و علمی خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.